SKIP TO CONTENT

ATKLĀJIET VISUS CITROËN PAKALPOJUMUS

Iegādājoties savu Citroën tā pārstāvniecības tīklā, Jūs iegūsiet līguma garantiju un Citroën noteikto atbalstu un palīdzību, kas sniegs Jums bezmaksas palīdzību (t.sk. bojājumu novēršana ceļā) gandrīz visur Eiropā. Pārstāvniecības tīklā Jūs varat arī pagarināt šo garantiju vai pakalpojumu līgumus.

Nepieciešams finansējums? Mūsu pārstāvji sniegs informāciju par visām iespējām.

CITROËN GARANTIJA

Citroen vieglajiem un komercautomobiļiem ir spēkā 5 gadu garantija bez nobraukuma ierobežojumiem.

 

5 gadu garantija bez nobraukuma ierobežojumiem satur 3 gadu/100 000 km ražotāja līgumisko garantiju un Auto-Bon papildu garantiju, kas stājas spēkā pēc ražotāja dotās garantijas termiņa beigām.

 

Jūsu Citroën ir paredzēta līguma garantija, kas attiecas uz daudziem iespējamiem ražošanas un krāsas defektiem. Plašāku informāciju par garantijām, uz kurām tā attiecas, meklējiet Jums izsniegtajā Apkopju un garantiju grāmatiņā. Ja pamanāt kādu darbības kļūdu vai defektu, dodieties uz Citroën pārstāvniecību, kur autorizēts servisa centra pārstāvis veiks pārbaudi vai automašīnas diagnostiku. Lai iegūtu papildu informāciju, lūdzu, sazinieties ar tuvāko Citroën pārstāvniecību vai autorizētu servisa centru.

 

 

Kur es varu atrast sīkāku informāciju par garantijām?

Informāciju par garantijām varat atrast Apkopju un garantiju grāmatiņā, kas Jums tika izsniegta, iegādājoties savu Citroën automobili. Varat arī iepazīties ar vispārīgajiem garantijas noteikumiem.

 

 

Kā darbojas garantija?

Ja pēc Citroën iegādes rodas kāds negadījums (bojājums, krāsas defekts, virsbūves korozija), apmeklējiet Citroën servisa centru, ņemot līdzi Apkopes un garantijas grāmatiņu. Tikai autorizēts Citroën speciālists var novērtēt, vai uz novēroto defektu var attiecināt Citroën garantiju.

 

Ko darīt, ja garantijas laikā notikusi avārija?

Jums jāsazinās ar Citroën palīdzības dienestu. Mūsu speciālistu komanda vislabāk spēs tikt galā ar negadījuma radītiem bojājumiem pēc iespējas īsākā laikā. Turklāt tiks segtas visas remonta vai evakuācijas pakalpojuma izmaksas, līdz tuvākajam Citroën servisa centram (rādiusā līdz 100 km). Ja automobiļa remonta laiks būs ilgāks par 2 stundām, servisa centra speciālists piedāvās mobilitātes risinājumu, kas ļaus Jums turpināt ceļu.

 

Vai pagarināto garantiju var iegādāties automobiļa lietošanas laikā?

Garantijas laiku var pagarināt automobiļiem, kas nav vecāki par 2 gadiem un ar nobraukumu līdz 30 000 km.  Lai to izdarītu, vienkārši sazinieties ar savu dīleri.

 

Vai garantijas termiņš beidzas pēc tālākpārdošanas?

Garantija ir nododama un tā ar tādiem pašiem nosacījumiem attieksies uz jauno automobiļa pircēju atlikušajā garantijas līguma darbības laikā.

 

Ar ko sazināties, ja man ir jautājumi par garantiju?

Visa informāciju par garantijām atrodama Apkopju un garantiju grāmatiņā, kas Jums tika izsniegta, iegādājoties savu Citroën automobili. Ja Jums ir papildu jautājumi, lūdzu, sazinieties ar Citroën autorizēto servisa centru.

 

PĀRDOMĀTI PAKALPOJUMU LĪGUMI

Ar pagarinātās garantijas un tehniskās apkopes līgumiem Citroën nodrošina, ka Jūsu automašīna joprojām ir augstas veiktspējas, uzticama un droša. Uzticot savu automašīnu Citroën pārstāvniecības tīkla ekspertiem, Jūs saņemat garantiju, ka automašīna Jums kalpos ilgāk. Jūs varat arī baudīt daudzās priekšrocības un pakalpojumu līgumus, kas pielāgoti Jums un Jūsu automašīnas izmantošanas paradumiem.

CITROËN ASSISTANCE – ATBALSTS ILGTERMIŅĀ

Automašīnas bojājuma gadījumā vai notiekot negadījumam, Citroën Assistance ātri sniegs palīdzību uz vietas vai arī nogādās Jūsu automašīnu līdz tuvākajam autorizētā servisa centram. Atcerieties, ka visām Citroën automašīnām tiek nodrošināta palīdzība mūža garumā. Lai izmantotu šo iespēju, viss, kas Jums jādara, ir katru gadu veikt tehnisko apkopi ražotāja apstiprinātā pārstāvju tīklā. Zīmols darīs visu iespējamo, lai Jūs atkal varētu turpināt ceļu!