VIEGLĀKAI APKOPEI VELTĪTI PAKALPOJUMI
Lai atvieglotu Jūsu automašīnas uzturēšanu, Citroën piedāvā jaunus un specializētus pakalpojumus. Izvēlieties kādu no Citroën pakalpojumiem! Piedāvājumā daži pakalpojumi ir pieejami pat visu diennakti, Citroën Ekspress servisa iespēja, vai izmantojiet tādus risinājumus kā TeleServices pakalpojumi un Videocheck servisa piedāvātās iespējas.
Izmantojiet šo jauno risinājumu priekšrocības!
VIDEOCHECK SERVISS
Nodrošinot pārskatāmu veicamo darbu izpildi
Videocheck serviss
Videocheck ir novatorisks pakalpojums, ko izmanto pēcpārdošanā papildu veicamajiem darbiem. Servisa pārstāvji informēs Jūs, ja, veicot pieteiktos remontdarbus, tiks konstatēts, ka nepieciešams veikt arī papildu darbus, kas sākotnēji nebija plānoti.
- Izmantojot Videocheck piedāvātās iespējas, Jums tiks nosūtīts videoklips ar paskaidrojumu par nepieciešamību veikt papildu remontdarbus, un turpat Jūs varēsiet sniegt savu apstiprinājumu.
- Remontdarbu piedāvājumu, kuru Jūs varat pieņemt vai noraidīt, varat saņemt arī e-pastā, tādējādi Jūs varat vienkopus glabāt visu informāciju par automašīnas remontdarbu vēsturi.
BRĪVĪBA AR TELESERVICES PAKALPOJUMIEM
Jums vairs nav jāuztraucas par nākamā servisa centra apmeklējuma laika plānošanu. Izmantojot TeleServices pakalpojumus, automašīna pati atklāj jebkādas anomālijas savā darbībā un nosūta šo informāciju servisa centram.
Šis pakalpojums ir pieejams bezmaksas un tam nav nepieciešams abonements, un tas sniedz Jūsu automašīnai iespēju nosūtīt tās tehniskos datus uz Jūsu izvēlēto servisa centru.
Tādējādi jebkuri remontdarbi pie Jūsu Citroën tiks plānoti laicīgi, ietaupot gan Jūsu laiku, gan optimizējot budžetu.
Šī funkcija pieejama modeļos, kas ražoti kopš 2016. gada 20. aprīļa un aprīkoti ar Citroën Connect Box.
CITROËN EKSPRESS SERVISS
Ātrais serviss
Tas ir ideāls risinājums, lai taupītu Jūsu laiku, kad runa ir par Jūsu automašīnas regulārās apkopes veikšanu. Citroën piedāvā augstas kvalitātes servisu, ko nodrošina īpaši apmācīti servisa meistari. Mēs garantējam profesionālu, draudzīgu un atsaucīgu servisu.
Izmantojot šo pakalpojumu, Jūs ierobežojat automašīnas dīkstāves laiku un drīz vien varēsiet atkal doties ceļā. Automašīnas apkopes laikā Jums ir pieejama labiekārtota atpūtas zona ar Wi-Fi, kafiju un lasāmvielu.
Turklāt šis pakalpojums sniedz Jums iespēju uzzināt par automašīnai tuvākajā nākotnē papildu veicamajiem remontdarbiem.
CITROËN SERVISS 24/7
Atstājiet un paņemiet savu automašīnu, kad jums tam ir laiks
Šis inovatīvais pakalpojums ar pilnībā drošu automātisko pašapkalpošanās terminālu ļauj Jums jebkurā diennakts laikā atstāt vai paņemt savu automašīnu no servisa centra. Tas ir ideāls risinājums, ja automašīnai nepieciešams veikt nespecifiskus remontdarbus, pateicoties pilnībā drošam un automātiskam pašapkalpošanās terminālim.
Šis terminālis ļauj nodot glabāšanā automašīnas atslēgu un reģistrācijas dokumentus, savukārt apmaksa par pakalpojumu tiek veikta tiešsaistē.
Kad pieteiktie remontdarbi ir veikti, Jūs tiksiet informēts ar īsziņas starpniecību. Jūs jebkurā laikā varat ierasties pēc savas automašīnas, atslēgu un dokumentu paņemšanai izmantojot to pašu termināli.
MAKSĀJUMU RISINĀJUMI
Viegli veicami maksājumi jūsu ērtībām
Remonts un apkope ne vienmēr ir veicami īstajā laikā no finansiālā viedokļa, taču vienmēr labā stāvoklī esoša automašīna ir Jūsu un Jūsu tuvinieku drošība. Lai nodrošinātu Jums pilnīgu mieru, vienlaikus kontrolējot Jūsu izdevumus, Citroën piedāvā 2 jaunus pakalpojumus, lai atvieglotu izdevumu slogu un izlīdzinātu maksu par servisa centra pakalpojumiem.
Izvēlieties no maksājuma veikšanas sadalot līdz pat 4 daļām bez papildu maksas vai atlieciet maksājumu līdz 30 dienām pēc servisa apmeklējuma.
Piedāvājums neradīs Jums papildu izmaksas, tas ir ātri, viegli un droši, sadarbībā ar mūsu finanšu partneri.
PIETEIKUMS TIEŠSAISTĒ
SAŅEMT PIEDĀVĀJUMU AR DAŽIEM KLIKŠĶIEM
Lai jau laicīgi zinātu, cik maksās plānotās uzturēšanas darbības, iegūstiet servisa apmeklējuma piedāvājumu tiešsaistē.
Tas viss pieprasāms, veicot tikai dažus klikšķus. Neatkarīgi no tā vai nepieciešama eļļas maiņa, bremžu pārbaude un/vai remonts, gaisa kondicionēšanas sistēmas pārbaude vai vējstikla remonts, Jūs varat iegūt paredzamās servisa izmaksas neatkarīgi no Jūsu automašīnas modeļa.
PAPLAŠINIET PIEREDZI AR MY CITROËN
Izmantojot MyCitroën lietotni, saņemiet brīdinājumus par nākamo servisa apmeklējuma laiku, piesakiet apmeklējumu sevis izvēlētajā Citroën servisa centrā un ātri saņemiet remontdarbu piedāvājumus.
Šī lietotne nodrošina personalizētu automašīnas apkopes grafika uzraudzību un piekļuvi visiem Citroën pakalpojumiem. Jūs viegli atradīsiet visu nepieciešamo informāciju par automašīnas apkopi, tostarp garantiju, nobraukumu un nākamo servisa apmeklējuma laiku. MyCitroën lietotnē pieejamais apkopes plāns ir aprēķināts, ņemot vērā Jūsu braukšanas paradumus un automašīnas lietojumu.
UZZINIET PAR ATSAUKUMA UN SERVISA KAMPAŅĀM
Noteiktos gadījumos, lai nodrošinātu Citroën automašīnu drošību un augsto kvalitāti, Citroën var aicināt klientus uz viņu automašīnu bezmaksas remontiem vai servisa kampaņām. Atsaukuma un servisa kampaņas ir preventīvas automašīnu pārbaudes, kas tiek veiktas noteiktām automašīnu grupām, lai pārbaudītu vai nav kļūmju, vai kādu problēmu un nodrošinātu augstu klientu apmierinātības līmeni.
Ja mēs informējam Jūs, ka šāda kampaņa varētu būtu nepieciešama, lūdzu, sazinieties ar mums pēc iespējas drīz, lai vienotos par servisa apmeklējuma laiku Jūsu automašīnas bezmaksas pārbaudei un atjaunināšanai.