SKIP TO CONTENT
Jūsu Citroën automašīnas apkopes pakalpojumi

Galamērķis

Izmantojot Citizen, Jūs varat palikt mierīgs, kad esat iegādājies savu automašīnu. Šī pakalpojumu programma ir izstrādāta, lai katru mirkli, ko pavadāt ar savu Citroën, padarītu vienkāršāku.

CITIZEN programma ir vesela pakalpojumu ekosistēma, kas sniedz atbalstu visā pirkuma procesā — kamēr Jūs aplūkojat pieejamās iespējas, izdarot izvēli, līdz pat automašīnas piegādes brīdim.

MY CITROËN LIETOTNE

Jūsu savienotā automašīna

Izmantojot My Citroën lietotni, kas pieejama operētājsistēmām iOS un Android, izmantojiet daudzus pakalpojumus, lai padarītu Jūsu Citroën apkopes pieredzi pēc iespējas patīkamāku. Tā paziņos, kad Jūsu Citroën būs jāveic kārtējā apkope. Tāpat Jūs varat pieteikt apmeklējuma laiku tiešsaistē un saņemt cenas piedāvājumu no sava iecienītākā servisa centra – tas viss ērti pieejams Jums atrodoties savās mājās. Un tas vēl nav viss! Izmantojiet īpašos piedāvājumus no Citroën un tā partneriem, saņemiet VIP ielūgumus un izbaudiet testa braucienus ātrāk par citiem. Pasteidzieties – lejupielādējiet to jau šodien!

MYCITROËN DRIVE

Мой запланированный маршрут

MYCITROËN DRIVE позволяет планировать поездки в соответствии с вашими потребностями. Например, оно информирует вас о ситуации на дороге в реальном времени, камерах контроля скорости на вашем маршруте, ценах на топливо, наличии зарядных станций и парковочных мест там, куда вы направляетесь. Вы мечтали о втором пилоте? Это дело решенное!

MYCITROËN ASSIST

Дистанционная техническая помощь

Воспользуйтесь услугой Citroën Assistance в случае поломки автомобиля или аварии Мы позаботимся о вас и вашем автомобиле, чтобы вы могли продолжить свой путь, даже если вы застряли возле вашего дома. 

 

Связаться по   +372 697 9197

MY CITROËN ASSIST

Attālinātā palīdzība

Izmantojiet Citroën Assistance, ja Jūsu automašīna ir imobilizēta pēc kāda negadījuma vai avārijas. Mēs par Jums parūpēsimies un saremontēsim Jūsu automašīnu, lai Jūs varētu turpināt savu braucienu – pat tad, ja avārija notikusi pie Jūsu mājas sliekšņa.

Visām Citroën automašīnām tiek nodrošināta palīdzība mūža garumā – ar nosacījumu, ka Jūsu automašīna tiek apkopta mūsu servisa tīklā.

 

+371 675 61 977

PIEDĀVĀJUMS UN REZERVĒŠANA TIEŠSAISTĒ

Jūs vēlēsieties pieteikt apmeklējuma laiku tiešsaistē vai pieprasīt cenas piedāvājumu
Apmeklējuma laika pieteikšana vai piedāvājuma pieprasīšana nekad nav bijusi tik vienkārša! Tikai ar dažiem klikšķiem tiešsaistē vai savā MyCitroën lietotnē varat izvēlēties tuvāko servisa centru, norādīt vajadzīgā piedāvājuma veidu un precīzi pateikt, kurā laikā ieradīsities. Jūs pat varat izmantot īpašos piedāvājumus un "laimīgās stundas" (atkarībā no Jūsu servisa centra pieejamajiem laikiem un piedāvājuma).

VIDEOCHECK

VideoCheck par veicamajiem darbiem

VideoCheck ir inovatīvs pēcpārdošanas pakalpojums, lai apstiprinātu jebkuru automašīnai veicamu papildu darbu.

Ja servisa apmeklējuma laikā tiek konstatēti kādi papildu nepieciešami darbi, par kuriem sākotnēji nebija vienošanās, Jūs informēs servisa centrs. Servisa centrs ar videoieraksta palīdzību, ko saņemsiet īsziņā vai e-pastā, sniedz vienkāršu, ērtu un bezkontakta pārskatu par Jūsu  automašīnas tehnisko stāvokli un darbiem, kas būtu jāveic.

Jūs varēsiet izvēlēties, kurus no darbiem veikt uzreiz, bet kurus – vēlāk, vai vienkārši saglabāt šo sarakstu savai zināšanai.

VideoCheck pakalpojums ietaupa Jūsu laiku.

ATJAUNINIET SAVU KARTI

Jūsu GPS kartes atjauninājums

Jūsu navigācijas sistēmai ir nepieciešamas atjauninātas kartes optimālai darbībai. Tāpēc Citroën regulāri atjaunina Jūsu automašīnas kartes.